You're the closes to heaven, that I'll ever be

Då har denna helg flugit iväg som alla andra helger fast man knappt märkte att den började.
Vad har vi gjort då? Jo i fredags hade vi en riktig mys kväll med massa kärlek, Jennie var hos mormor, Jimmy pillade på sin nya Iphone och jag kollade idol.. HAHA
Fast när det var dags att lägga sig kom det ett hel härligt sms, Paulines bebis har äntligen hittat ut. Längtar så tills jag får pussa o krama på underverket :-)

När vi vaknade på lördagen så blev jag så sjukt sugen på mcdonalds frukost men fick sen reda på att dom slutade servera frukost redan kl 10.00, skit dåligt. Så vi åkte ner på stan o åt frukost istället o handlade presenter till Pauline o lilla bebisen. Efter det hämtade vi hem tösen från mormor och sen blev det fix som vanligt här hemma. Känns som det bara blir mer o mer att göra innan tvillingarna kommer, vill ju ha ordning på allt. Kvällen var lugn och jag fick till o med fotmassage av min kära sambo, mycket snällt!

Idag gick vi upp och åt en riktig stadig frukost sen gjorde vi oss iordning o åkte till IKEA :-) Äntligen har jag fått hem byråerna som bebisarna ska ha, så snart kan jag börja sortera o vika kläder! Nu är vi hemma igen o gubben lämnade vi på jobbet så jag o tösen ska snart äta härliga rester från igår, kalops o potatis. Är riktigt stolt över mig själv som gjorde kalops för första gången igår o gott blev det :-)

Veckan som kommer blir min sista arbetsvecka, känns både ledsamt o skönt. Men det är dags att varva ner o tänka på bebisarna o mig först. I övrigt så ska jag måla möbler till barnrummen o fixa lite, fullspäckad vecka med andra ord. (som vanligt)


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0