We r who we r

Då har man börjat sin tid som heltidssjukskriven. Känns faktiskt ganska skönt, att bara få gå här hemma o fixa lite o vila lite :-) Behöver jag inte stressa lika mycke med att bli färdig med allt, då jag har massa tid nu. Fixade o donade i flickans barnrum igår så nu börjar man se hur det kommer se ut. Möblerna är på plats och i helgen ska jag börja inreda *mysigt*. Idag ska jag skruva isär spjälsängen till pojken och måla den så den blir fin. Det är ett jäkla jobb att måla spjälsängar o tar sjukt lång tid. Men men en bit i taget så blir det klart snart!

När jag har målat färdig ska jag åka o köpa ett spjälskydd till ena spjälsängen o sen blir det ner på stan o luncha med jobbet. Måste ju ha lite koll på dom iaf..haha...

Med magen är det mycket bättre, värken i mellangärdet är nästan helt borta och jag kan sova om nätterna! Så nu är det bara ryggen o höfterna som jag vill ha fixade osså, men det lär nog inte bli bra förrens graviditeten är över. Men så länge jag kan sova så är jag nöjd. Bebisarna mår prima också, växer o frodas precis som dom ska!

Satt igår kväll o funderade över julen o insåg att jag längtar massor tills jag får pynta o göra julmysigt här hemma. Sen längtar jag till uppesittarkvällen o den nygräddade skinkan o knäckebrödet! :-) Vi får ju även väldigt fint besök i år, då svärmor o svägerska med familj kommer hit, ska bli riktigt mysigt! Hoppas verkligen att jag har klämt ut bebisarna tills dess och att vi är hemma o mår bra allihopa. Men så som jag håller på o tänker jogga i skogen så kommer dem säkert lite tidigare, vill verkligen inte gå hela tiden.

Förresten måste ju skicka en hälsning till Emelie o säga att jag är skit glad för din skull tjejen! Men du vet dealen, jag ska se kort, träffa o godkänna ;-)

Oj, fasiken jag sitter ju med färg på ögonbrynen! Dags att skölja bort det innan dom blir alldeles kolsvarta!

Ha det underbart allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0