I picture you in the sun

Nybadad, myskläderna på och en stor härlig kopp te, så då passar lite bloggande bra också.

I måndags fick jag äntligen träffa Paulines lilla Alicia, hon var så söt så det blev mycke kramar o pussar. Pauline fick även en korg med lite ihop plockade go saker i från mig. Ville ge Pauline presenter då alla ger barnet presenter så det blev många till Pauline och en till Alicia, kunde juh inte låta bli..

Här är korgen som hon fick.

Den innehöll:
Rabarbergrädd te
Te sil
Ansiktsmasker
Ansiktshandduk
Oliv tvål
Skrubbhandskar
Doftljus
Stenhjärta
En pyjamas (till Alicia)


Idag har jag varit väldigt yr och trött efter att ha sovit fyra timmar i förrgår natt och knappt två timmar i natt. Har haft så sjukt ont i mellangärdet och även varit bosatt på toa med kräkningar. Men imorse klev jag upp och lämnade Jennie på dagis och åkte o jobbade mina timmar, sen kom jag på att jag skulle på rutinkontroll hos barnmorskan så det var bara o åka dit. Väl där så tog hon prover och mått som vanligt, tyvärr hade jag inte ökat i vikt och mitt blodvärde hade sjunkit ännu mer. Men jag ska tillbaka nästa vecka så får vi se om det har blivit bättre då. Berättade även för henne om mina besvär i mellangärdet så hon skickade mig till förlossningen direkt där dom gjorde ultraljud, ctg och klämde o kände. Jag har haft fel, jag har ju trott att det är en bebis i mellangärdet som gör ont, men så är det icke. Det är min magsäck som har tryckts upp så mycket att den kläms när jag ligger ner vilket gör att jag mår illa och får ont. Men nu har jag fått medicin mot det så vi får se om det hjälper, hoppas på det! Längtar verkligen efter att sova en hel natt! Blev även heltids sjukskriven idag så nu är det färdig jobbat, känns faktiskt skönare än vad jag trodde det skulle göra. Men jag har börjat inse att jag måste vila o ta det lugnt o i värsta fall så kan jag ju hälsa på jobbet :-)

Jag har även blivit tillsagd från flera stycken nu att ni vill se bilder så det har jag ordnat! Tyvärr blev det inte dom bästa bilderna då jag fick ta bilderna själv. Men här är min mage i vecka 30.


Bara att klicka på bilderna om ni vill se dom större.

Nu ska jag plocka undan lite här o sen natta tösen och sen hoppas jag på en underbar natt med massa sömn.

Må gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0