Hot and dangerous

Idag har jag äntligen målat färdigt den andra spjälsängen, så nu är sängarna så fina! Ena barnkammaren är färdig med sina möbler, så nu är det bara inredning och lull lull kvar :-) I helgen ska vi tömma ur den andra barnkammaren o möblera där, så nästa vecka blir det inredningsmys för min del!

När spjälsängen var färdig så var det dags att åka till barnmorskan för rutinkontroll. Äntligen hade mitt järnvärde börja stiga! Det är fortfarande för lågt men det är på väg upp :-) Magen var 34cm och flickans hjärta låg på 128 och pojkens på 136. Det är så mysigt o få höra deras hjärtan, nästa vecka är det dags för ultraljud igen så då får jag se mina underbara bebisar!

Från o med nu så är det täta kontroller som gäller, men det gör inget, jag går så gärna dit!

Efter barnmorskan så hämtade jag hem tösen från dagis o på dagis talade dom om att jag hade glömt jennies väska med extrakläder o hennes jacka idag. Stackars tös som har så förvirrad mamma, tur att dom har extra av allt på dagis. Men imorron ska jag komma ihåg allt!
Väl hemma så kom min bror o min pappa o lagade middag medans min mamma lekte med tösen, skönt o bli lite bortskämd och mycket trevligt att träffa familjen!

Nu ska jag göra iordning tösen för sängen sen blir det en härlig kopp te o soffläge.

Må gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0