Forgive sounds good, forget I'm not shoure I could.

Länge sen jag uppdaterade här, har aldrig riktigt orken att sätta mig framför datorn o skriva.

Hur ska man förklara mitt liv just nu? Jo det är tungt både fysiskt o psykiskt, ont överallt o ledsen för det mesta. Det här med tvillingar är riktigt jobbigt, hoppas verkligen att dom kommer tidigare så jag slipper gå sönder överallt. Måste ju även tillägga att det är jäkligt coolt att man bär på två bebisar samtidigt och det är mysigt att titta på tvillingvagnen o spjälsängarna o drömma sig bort :-)

I övrigt så har jag en vecka kvar o jobba sen blir det heltids sjukskrivning som gäller, känns både skönt o tråkigt. Ska bli skönt att få vila mera men jag kommer ju bli uttråkad efter ett par dagar, men känner jag mig själv så hittar jag säkert på nya projekt :-)

Jag börjar känna av mer o mer att man är ganska ensam, man träffar inte vännerna lika mycke längre. Känns lite som att man inte räknas med längre bara för att man är gravid. Initativet att umgås kommer oftast från mig o inte från andra. Bara så ni vet så kan jag fortfarande umgås o göra massa roliga saker :-)

Nehe nu ska jag hämta min stora tös på dagis och åka o handla våffelsmet som hon ska få vispa själv. Myseftermiddag med henne är det som gäller idag!

Så här såg bebisarna ut i vecka 28, jag är i vecka 29. Konstigt att det är tungt!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag finns! Vi kanske ska ta en trip till ikea nån dag om du vill! :) Puss

2010-10-07 @ 18:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0