Back on track

Då var man inne på förlossningen igår igen, men det var falskt alarm som vanligt. Man trodde att jag hade vattenavgång, men det var det inte så efter två timmar fick jag åka hem. Som vanligt sa dom att jag ska ta det ännu lugnare, men det är sjukt svårt att bara ligga still o inte göra nått. Men jag får helt enkelt försöka bli mer lugn o gilla läget, det är ju snart över.

Men typiskt att det skullle hända igår för vi hade planerat att vi skulle åka till Norrköping idag och handla färdigt till bebisarna. Men nu får Jimmy o Jennie åka själva o jag får ligga hemma i min ensamhet.. Fast det kan nog bli jäkligt skönt att få vara helt själv hemma o bara sova o göra va jag vill utan att bli störd. Först tänkte jag att jag kan ju städa huset, inreda lite i pojkens rum, baka lussebullar o tvätta. Men nej nu ska jag vara duktig o strunta i allt, får se hur det går, men jag ska iaf ge det ett försök.

I natt är det dags att ställa tillbaka klockan en timme, känns riktigt tråkigt. För nu kommer det bli såna svarta kvällar redan vid fyra-fem tiden. Tycker det kan vara sommartid året runt så man får njuta av ljuset mer.

Nehe nu ska jag hjälpa till här att få iväg mina troll (Jennie o Jimmy) sen ska jag krypa ner i sängen en stund till :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0