Norpan

Det blev inget bakande igår :(

Först var jag nere på stan med mamma och handlade de sista grejerna till tösen, så nu är bb väskan klar! Köpte även en vinterjacka till min stora tös, super fin är den!

Efter det var det dags för ett rutinbesök hos barnmorskan, Emelie följde med mig också :)
Barnmorskan tyckte att hon hade svårt att höra hjärtljuden så jag blev skickade till förlossningen för att göra en ctg kurva och den blev så bra så. I övrigt så hade magen bara växt 2cm och jag hade inte gått upp något i vikt, så det var inte så bra. Får hoppas jag har gått upp nästa gång! Ctg:n gjorde att det drog ut på tiden en hel del så vi hann inte med något bakande :( Istället åkte vi o inhandlade godis o chips o sen hem o åt mat och sedan moffade vi massa onyttigt! En mycket trevlig kväll i sin enkelhet. Tösen sov hos mamma, då mamma fick hämta henne på dagis när jag skulle göra ctg eftersom det drog ut på tiden. När tösen är hos mamma så vill hon ju inte komma hem, så hon fick sova där.

Nu ska jag äta frukost o sen kommer mamma o hämtar mig så ska vi åka till Norrköping! Där ska vi inhandla spjälskydd till flickans säng och givetvis kolla på lite annat smått o gott :)

Sen i eftermiddag SKA jag, Emelie o tösen baka lussebullar! Idag får det inte komma något imellan.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0