Nice!

Livet är bra härligt ibland!

I lördags var det så härligt väder, så tösen kunde bada i sin lilla pool och jag kunde plantera blommor och bara njuta av solen! På kvällen grillade vi och älsklingen gjorde jätte go fläskfile, en riktig sommardag!

På söndagen var det dessvärre riktigt kass väder, så då myste vi hela familjen med en bra film och kojbygge! Mycke mysigt det också!

Nu är det bara 13 dagar kvar, sedan ligger vi på playan i Spanien hela familjen! Ska bli så underbart att få åka iväg på lite avkopplande semester. Ska även bli spännande vad Jennie tycker om att flyga och värmen, stranden och havet =)

Fast just nu ska jag lägga all fokus på mitt arbete och mässan i örebro som jag ska fara på, på onsdag till fredag. Mycke som ska förberedas innan, men det fixar jag o mamma lätt! Det jobbigaste är nog vad man ska ha på sig, har precis rivit ut garderoben, men hittade inte så mycket. Så det blir ner på stan imorgon och hitta något snyggt och skönt!

Annars har jag haft en trevlig eftermiddag med Emelie, massa snack och chill! =)

Ne nu blir det pauskväll för mig!

Puss/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0