Weekend

Denna helg blev en fixar helg trots förkylningen!
I fredags blev det en lugn kväll med tösen och filmen "Prinsessan och grodan", mycke mysigt! Sen på lördagen när jag vaknade så kändes det som om någon hade kört över mig! Genom förkyld, ont i halsen och feber och kombination med mitt dåliga järnvärde så var jag inte kry. Det mesta snurrade hela tiden och varje steg jag tog blev jag sämre o sämre. Så på eftermiddagen fick jag tvinga mig att gå o lägga mig istället för att fixa mer i trädgården, lagom jobbigt när det är fint väder och man vill vara ute och fixa!!! Men mannen var så duktig o fortsatte ute utan mig o fint blev det!!

Eftersom jag blev liggande men inte riktigt ville sova så blev det att jag kollade på bröllopet, vilket jag hade sagt att jag inte skulle se. Men där låg jag helt klistrad och det kom till o med en tår då o då, lipsill som jag är...haha..
På kvällen skulle vi ha en lugn mysig familjekväll så först blev det grillat som mannen fixade och sen skulle vi se filmen "Happy feet" men en kvart in i filmen somnade Jennie och strax därefter somnade Jimmy. Så då stängde jag av filmen och slog på tv:n igen, men efter tio minuter somnade jag med..... Sen vaknade vi senare på kvällen o kravlade oss upp till sängarna... haha...

Idag mådde jag lite bättre när jag vakna, så då kunde jag inte låta bli att fixa här hemma! Så nu är baksidan och framsidan sååå fina o alla kläder är tvättade! Härligt! Jag o Jimmy har hållt på sen nio imorse så nu är vi helt slut båda två, så det blir hämtmat och söndagsmys i soffan! Får skicka ett tack till Christoffer också som hjälpte oss med plankan!

Det var min helg update! //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0