Hemma igen!

Då var man hemma igen!

Nu har vi spenderat 10 dagar i Soliga underbara Spanien sedan var vi hemma ett dygn för att packa upp, tvätta ochp packa om. Sedan åkte vi ner till Skåne för att gratta Jimmys mamma på 60-årsdagen och givetvis träffa alla andra. Och idag äntligen är vi hemma igen och det är så härligt!!

Spanien var hel härligt, det var cirka 32 grader varje dag och 26-28 grader i havet! Så vi badade och solade massor!
Tösen var helt otrolig på flygresorna, hon satt bara o skrattade när flyget lyfte och sa fortare fortare, sedan när vi skulle landa så satt hon o sjöng :) Så var det någon som var lite rädd så var det jag, tycker allt att det är lite obehagligt att lyfta o landa...
Förutom sol o bad så blev det även goda middagar både hemma i lägenheten och på restaurangerna och en hel del shopping! Jag trodde jag skulle vara den som shoppade mest, men det var Jimmy som gjorde, han var en riktig turist på denna resa! Men fyra ursnygga väskor, ett par flip flop, två kjolar och två armband blev det för min del iaf!






Skåne var också trevligt, först på fredagen så var vi och grattade Jimmys syster son Jeffrey på hans student! Efter det åkte vi hem till syster o grillade o sov där, mycke trevligt att ses igen! På lördagen så grattade vi Jimmys mamma genom att sätta ögonbindel på henne och åkte till ett ställe som heter Hillersgården. Där åt vi en god lunch och sedan vandrade vi runt och tittade på apor, tuppar, fiskar och fåglar. Efter det tog vi även en golfrunda och jag kom faktiskt trea, imponerande! Det var en hel lyckad dag och Jimmys mamma var så glad att vi gjorde detta för henne! På kvällen sedan så var vi hemma hos syster igen och åt pizza o kollade på världens sämsta film som Jimmy o Stefan hade hyrt. Ska aldrig mer skicka dom två till videobutiken!

När vi kom hem idag så har vi plockat undan lite här hemma och jag har satt upp en välkommen skylt, nyckelhängare och kom ihåg tavla som jag köpte på Hillersgården, mycke fina :) Nu har Jimmy åkt iväg på jobb och kommer hem på fredag så nu är vi tillbaka till vardagen igen. Känns faktiskt skönt att få tillbaka sina rutiner igen!

Snart kommer bästa Emlan så ska vi snacka skit o glo på film, vi har ju massor med tid att ta igen!

Hej svej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0