ELAKA MÄNNISKOR!!!

Blir så jäkla arg, vad är det för fel på människor!?!?!

Hur kan man vara så elak mot en annan person och säga såna elaka saker? Och hur kan man anklaga någon för att vara något den inte är, bara för att man har gissat om saker och ting men inte har en jäkla aning egentligen!!

Att vuxna människor beter sig på detta sätt, pratar bakom ryggen och pikar och är elaka i flera dar! Fy fan säger jag bara, trodde det bara var jäkligt unga människor som gjorde sånt!!

Man kan inte vara helt insnöad i sitt eget tänkande och att allt ska vara som man själv tycker och att alla personer ska vara i en viss klass för att "duga"! Dags att bredda sitt tänkande och lära sig att respektera alla människor oavsett åsikter!

Önskar verkligen jag var där så jag kunde få säga ett och annat till dessa människor som är så elaka!

Hoppas du orkar en dag till min underbara goa snälla person som du är! Jag finns alltid här för dig oavsettt klockslag eller dag, älskar dig!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann

Älskar dig så min kära syster!!! Vet att du alltid finns där för mig!!! och jag lika mycket för dig!!! puss puss

2010-01-30 @ 08:53:34
URL: http://aekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0