Bakardag

Då var det ett tag sen jag skrev, men så blir det ibland...

När jag hade hämtat Jennie idag så följde vi med mamma och rastade Alice och gjorde snöänglar, tösen har verkligen fått dille på att göra snöänglar hela tiden =)

Efter det så blev det in i värmen och så bakade vi vaniljbullar, tyckte det var dags att fylla på frysen igen, för den har stått utan bullar för länge nu. Medans bullarna jäste så blev jag rastlös så då gjorde jag en bananpaj också, blir perfekt att ta med sig till fikat imorron på jobbet!

Nu sover tösen och jag sitter i soffan och slappar efter att ha röjt köket, ska nog ta och fixa en kopp kamomill te till mig.

Jag läntar verkligen till helgen, lite slappar tid med familjen och slippa promenera i denna i snön på mornarna, är så jobbigt att få fram vagnen. Fast idag blev jag bortskämd och blev hämtad av mamma imorse, för det hade ju snöat som fasiken i natt.

Ne ha det bra gott folk, nu blir det kamomillte och mys.

/Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0