Tummarna lyckades!

Tack till alla er som höll tummarna, dom lyssnade!!

Nu har vi precis kommit hem från läkaren och allting känns toppen! Hon lyssnade och gjorde en undersökning där hon såg att jag är öppen två centimeter och tillräckligt mjuk för en igångsättning. Så hon gjorde en insvepning så får vi se om det kommer igång av sig själv, om inte så ska vi vara på förlossningen mellan 3 o 4 imorron eftermiddag. Då tar dom antingen hål på hinnorna så det sätts igång eller så får jag gele om det inte har hänt något alls. Men dom garanterade att tvillingarna är ute innan fredag kväll! :-)

Känns helt underbart att dom äntligen ska komma ut och att kroppen ska få återgå till det normala!

Jag ska försöka uppdatera här så fort jag vet något nytt.

Ne nu ska jag ta ett varv med dammsugaren här hemma så inte bebisarna blir dammallergiker...hehe..

Nästa gång vi hörs är jag nog trebarns förälder!! :-)

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Mina

Grattis Annika, önskar er alla lycka & ser fram emot att få se dem nya tillskotten :D Kram Mina

2010-12-01 @ 14:58:32
Postat av: sargit

Men vad spännande :)

Ser fram emot att höra hur det gått och hur de små liven ser ut.

Lycka till.

kram

2010-12-02 @ 01:53:47
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0