Just you and me

Här kommer min update, bättre sent än aldrig. Veckan har varit fullt upp, mycke saker på jobb och mycke saker privat. Jag har med andra ord somnat som en stock varje kväll, vilket har varit härligt för jag brukar ha svårt att somna. Bara för att berätta en liten sak som hände här om kvällen så ni förstår hur trött jag varit, satt i soffan med en tallrik yoghurt innan jag skulle gå o lägga mig. Hade även ett paket våtservetter framme för jag hade tagit bort sminket. När jag ätit färdigt tog jag våtservetterna och tallriken och ställde tallriken med skeden i badrumsskåpet och öppnade diskmaskinen och la in våtservetterna när jag skulle stänga diskmaskinen kom jag på mig själv. Då var det bara att byta plats på grejerna och gå o lägga sig. Haha, ibland är man bra trött!

När det gäller magen så växer det så det knakar eller snarare stramar, känns som huden ska spricka. Förstår inte riktigt hur båda två ska få plats där inne, blir lite rädd när jag tänker på hur stora dom ska bli och hur liten jag är. Förstå hur stor min mage kommer bli! Men jag får helt enkelt försöka strunta i rädslan och tänka på dom underbara liven där inne. Sparka och snurra runder vet dom iaf hur man gör och så verkar dom vara överrens med varandra om att dom ska sparka samtidigt så magen pekar åt alla möjlig håll. :)

Idag har varit en hel härlig eftermiddag, jag har fått min efterlängtade tid. Jennie följde med mormor hem idag och sover där och mannen jobbar och kommer hem senare ikväll. Så efter jobbet satte jag upp två tavlor i hallen, sen blev det bad med levande ljus och musik. Efter det gjorde jag en kopp te och två varma vaniljbullar, la mig sedan i soffan med myskläderna och tittade på Sex and the city, film 1. Den kan man se hur många gånger som helst, underbar film!

Nu ska jag fortsätta att njuta av min egen tid genom att göra en till kopp te och mysa ner mig under filten i detta höstväder. Höstväder är mysigt för nu får man tända levande ljus, lägga sig under filten och njuta av en kopp te! Underbart!

Hehe blev inte alls som jag trodde, mannen ringde nu o sa att han var på väg hem o han skulle ta med sig en kycklingrulle till mig. Han är så snäll så :)

t.A.T.u spelas i datorn just nu, helt oväntat... Shit va jag börja tänka på en gammal vän då! När vi var unga o så där fjortis aktiga så lyssnade vi på t.A.T.u och sa att det var vår låt. Kommer du ihåg det Magda? Saknar dig :)

Ta hand om er alla goa människor!

Hörs igen!/A

Kommentarer
Postat av: Maggis

Jag kommer ihåg :D Tänk vad tiden har gått fort! Var inte längesen vi var tonåringar och satt och filosofera om framtiden! Saknar dig också gumman <3 <3

2010-09-06 @ 11:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0