Nice day!

Då var veckan i full gång!

Dagen har bestått av arbete som vanliga måndagar gör. När jag slutade, cyklade jag och hämtade Jennie på dagis, sedan begav vi oss till Morfar där Jennie & Morfar busade massor, speciellt med kakkrig och bullkrig. Så Morfar fick garanterat både torka och damsuga köket sen, men han får skylla sig själv, han som började! Haha

När vi sedan var hemma så myste vi bara och jag fixade lite inför morrondagen.

Sedan kom hjärtat hem och då blev det grillning, underbart gott! Så nu är jag mätt och belåten och väldigt trött. Jag sitter och skriver här och Jimmy pillar på sitt nya PS3, han ser ut som en pojke på julafton... hehe =)


Jag var även duktig och körde på orbitreken idag! Ska se om jag kan ta mig till gymet något i veckan också. Go go go! =)

Nehe, då var det dags att göra sig iordning för sängen.

Take Care!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0