Första skrattet

Nu har jag slarvat igen och inte skrivit här. Men jag har varit extremt trött de senaste dagarna, har haft alldeles för många vakna nätter i rad. Men nu är jag äntligen utvilad och kan köra på igen =)

Då ska vi se vad som hänt de senaste dagarna...

Jo Andis hörselkontroll gick inte så bra, dom upptäckte att han har vatten bakom trumhinnan på båda öronen så det blir att operera in rör så han kan höra ordentligt. Vi ska förmodligen få en tid i Eskilstuna redan nästa vecka. Jag är kluven över detta för det känns jätte skönt att det var ett hörselfel som det går att göra något åt men samtidigt så vet jag hur jobbigt det var att vara ett "öronbarn". Men min kille kommer bli den coolaste ändå! =)


Väntar på läkaren

I fredags var vi bara hemma allihopa, för jag hade feber och var förkyld, Andi var förkyld och Agnes var magdålig. Så det var en mycket påfrestande dag för det var jobbigt att ta hand om två sjuka barn och ett rastlöst barn när man själv är sjuk.... men det gick.


Stora tösen hjälpte till =)

Sen i helgen har vi inte gjort så mycket, mest vilat upp oss så att vi orkar med veckan igen. Jag har iof slipat och målat om ett köksbord som jag hittade på blocket så nu har jag äntligen mitt vita köksbord! Härligt! Ska bara köpa stolsöverdrag också så blir det fulländat, vet vilken sort jag vill ha men inte vilken färg jag vill ha, får se.

På lördag kvällen blev jag lite rastlös och stack hem till min bror och åt tacos, mycket trevligt! Efter det partade jag loss lite med Alex och det var supertrevligt. God dricka och massa härliga gamla låtar, bra kombination =)

Idag kom det äntligen, Agnes skratt! Jag och Emelie satt och pratade om att det är nära nu att dom börjar skratta ordentligt snart och just då tittade Agnes på Emelie och skrattade. Hon skrattade jätte mycket och länge, det var så mysigt! Jag blev lite rörd i hjärtat och sprang genast och antecknade det i kalendern! =)

Nu ska jag blänga vidare på tv:n och njuta av egen tid.

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0