Today

Då har denna dagen gått också. Det blev inget strul med våra rutiner för ungarna var så duktiga o åt som vanligt iaf =)

Dagen har vi spenderat med att jag stack iväg på 4-års kontroll med Jennie och hon var så duktig! Hon gjorde allt hon blev tillsagd att göra och hon fick massa beröm! Hel härligt! Efter det åkte vi hem igen så att mamma kunde få åka tillbaka till jobbet för hon var här o passade småttingarna under tiden. Jag och Jennie tog det lite lugnt till en film medans småttingarna sov middag sen var jag duktig och klädde på alla ungar och kånkade ut vagnen och gick på en promenad i det fina vädret! Det var riktigt skönt att komma ut lite och få lite ny energi, samtidigt som Jennie fick springa av sig lite också.

Sen blev det middag, som jag som vanligt kastade i mig eftersom tvillingarna var missnöjda. Sen tog vi det bara lugnt och myste lite. Vid halv sju tiden så kom Jaana över med sin dotter Hanna (våra grannar) så då lekte Jennie och Hanna hej vilt! Jag fick hjälp med att mata ungarna så idag slapp ungarna äta sitt kvällsmål i babysittrarna, vilket dom säkert tyckte var trevligt! Alltid trevligt att få lite sällskap på kvällen när man så ofta sitter själv, sen är det alltid härligt att få snacka lite "vuxen" snack och inte bara vara med barnen hela tiden.

Nu sitter jag i soffan och njuter av en Aqua tini och lite tutti frutti godis! Smarrigt värre!
Så nu ska jag fortsätta min kväll och njuta av tystnaden nu när alla barn sover =)

Psssst, imorron blir det stan o lite shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0