Sleep tight

Oj, idag vaknade inte tvillingarna förrens halv åtta o ville äta istället för sex. Så vi får se hur dagens rutiner blir då men jag ska försöka få in dom på sina vanliga klockslag iaf, vill ju inte bryta rutinerna! Men det var skönt o få sova till halv åtta innan det var dags att mata =)

Fast nackdelen blev att dom brukar ju somna om efter sex målet o sova till nio men nu ville dom inte somna om så vi gick upp åtta idag. Men men en timme hit eller dit, jag fick ju sova då klockan sex istället =)

Idag är det super fint väder så idag ska jag försöka orka mig ut på en promenad, Jennie ska även till läkaren på 4-års kontroll klockan ett. Spännande o se hur mycke hon har växt också =)

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0