Så jäkla grym =)

Nu är det dags att berömma sig själv!

Idag har jag både intervalltränat här hemma på förmiddan och sen tog jag en powerwalk på eftermiddan! Så nu sitter jag i soffan och är riktigt nöjd med mig själv. =) Det negativa är bara att man vill se resultat nu men icke, jag får ha lite mer tålamod, det kommer nog så småningom.



Mamma kom förbi vid lunchtid idag och hämtade Jennie så hon ska sova där i natt, så härligt för henne att få komma lite hemifrån och få bli lite bortskämd. Får hem henne imorron eftermiddag för hon ska till dagis först.

Min plan var att städa nedervåningen, men jag fick bara tid att göra halva, så jag har köket kvar men jag får fixa det imorgon för nu är jag helt slut.

Imorgon när Jennie är på dagis så kommer "tant Emelie" och hämtar tvillingarna ett par timmar, så då ska jag passa på att gå på gymet. Härligt att få träna utanför hemmet för en gångs skull =)

Ikväll blir det lugnt, en kopp te och greys, längtar redan! Men först mata och lägga småttingarna och sen ett härligt bad =)



//Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0