Eskilstuna

Då har jag precis skickat iväg mannen och sonen till Eskilstuna för öron operationen. Andi undrade nog vad som hände imorse, varför han blev väckt så tidigt och varför han inte fick någon mat. Hoppas att han somnar om i bilen så det inte blir skrikigt hela vägen bara för att han inte fått mat, det som är jobbigast med att dom ska vara fastande när dom är så små. Däremot fick han en stor dos alvedon innan dom åkte vilket doktorn sa till att han skulle ha, så han kanske total somnar...hehe...

Nu ska jag ta o mata Agnes snart sen ska jag sova ett par timmar till, update kommer ikväll...


Alla tankar till min lilla pojke idag <3


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Hej. Tusen tack för din fina kommentar.

Hoppas lillkillens operation gick bra. Kram från oss

2011-03-30 @ 19:39:19
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0