Bad night

Natten har varit hemsk, gick och la mig vid tio tiden och han precis lägga huvudet på kudden så började Agnes skrika. Hon skrek till och från till klockan tolv. Hon kändes väldigt varm och hon fes mycket så något är det med hennes mage. Hon somnade äntligen klockan tolv och jag kunde lägga mig och somna. Men sen turades hon och Andi om att vakna hela natten, var uppe varje helt klockslag, alltså 1, 2, 3, 4, 5 och sen åt dom halv sex. Sen somnade dom om vid sextiden och jag kunde lägga mig en stund till i hopp om att få sova två timmar iaf. Men icke sa nicke, Andi vaknade vid sju och vägrade somna om så det var bara att gå upp....

Jag var helt yr av trötthet när jag gick upp men jag la Andi i babygymmet och Agnes vaknade också strax därpå så då fick hon göra sin bror sällskap i babygymmet. Jennie kom ner vid halv nio tiden och då åt vi frukost framför tv:n då varken hon eller jag orkade sitta upp på stolarna i köket.

Såhär såg min frukost ut:


Sen blev det slapp i soffan och pill på datorn, försökte blogga redan då men det gick inte då blogg.se hade driftstörningar... typiskt..
Matade ungarna vid nio tiden och sen slumrade dom en stund i babysittrarna, spenderade en halvtimme i telefon med min kära syster, snackade skit som vanligt.. <3

Efter det började våra bästa år, måste säga att man kan missa hur många avsnitt som helst i den serien man är ändå på samma ställe igen sen. Händer typ ingenting på en veckas avsnitt, helt stört..haha

Twinsen somnade för sin middagslur kvart över tolv och då tänkte jag vara duktig och faktiskt vila medans dom sov. Så jag och stora tösen satte på polarexpressen som hon ville se sen la vi oss i soffan men precis när jag fann ro så skrek Agnes så då var det bara o springa upp o ge napp. Då la jag mig i sängen istället men fem minuter senare så skrek Andi så då var det bara upp igen och ge han napp. Så då tänkte jag att det är ingen idé att försöka vila så jag hoppade i träningskläderna och hoppade upp på crossstrainern. Det blev samma intervallträning idag som igår. Blev helt slut efteråt så då mixade jag iordning en bananshake så jag återställde kroppen, sen var jag pigg igen!

Nu har precis Andi vaknat igen och snart ska jag gå upp och väcka Agnes, sen är det dags för gröt för dom! Mumsigt!

Solen lyser så fint på baksidan så det blir nog på med kläderna och ut med vagnen efter maten, så kan stora tösen få leka i snön och jag kan njuta av solen =)

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Men tack så mycket! Som tur är verkar tanden ha stannat upp, för tillfället iaf..



Hoppas ni får en bättre natt i natt. Aldrig kul när de små skriker sådär..



Kram!

2011-03-16 @ 17:09:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0