Free falling

Då var man hemma och utvilad efter en mycket trevlig kväll o natt hos mamma. Först fick jag bada skumbad med levande ljus, dryck, choklad och musik. Sen när jag kom upp så väntades det middag o då fick jag en härlig hemmagjord räksmörgås, mumma! Efter det blev det soffläge med en massa goa tilltugg o dryck o givetvis kollade vi idol! Jag blev riktigt bortskämd och hade en ordentlig myskväll, tack mamma!

Idag vaknade tösen redan halv åtta men då låg vi kvar i sängen o kollade lite tv, sen hade mamma ordnat frukost så då gick vi upp. Efter det hjälpte jag mamma att fixa lite med julbelysningen på hennes balkong, men vi märkte att vi saknade vissa delar så vi begav oss till Rusta och inhandlade det sista. Sen släppte jag av henne hemma o jag och tösen åkte hem, där vi hittade jimmy halvt vaken i sängen. Han passade på att ha en party kväll när vi sov borta och det gjorde han helt rätt i, vet ju inte när vi får tid med party kvällar sen.

Nu ligger hela familjen i sofforna o kollar på film, riktig mys lördag. Fast jag ska snart bege mig för jag ska åka med bror och pappa till farmor och farfars grav och tända ljus. Sen blir det snabbt hem och göra sig i ordning för ikväll blir det fest med jobbet! Vi ska till Tellus och titta på trevligt att rockas, ska faktiskt bli kul att komma ut lite, fast jag beger mig hemåt när showen är slut. Känner inte att jag passar in i nattklubbs livet riktigt ännu...hehe..

Ne nu ska jag fundera lite på hur jag ska se ut ikväll sen ska jag sticka. Ha det gott så länge!

Kommentarer
Postat av: sargit

Snubblade in på din sida genom en annan blogg jag följer.

Alltid trevligt att hitta fler bloggar att följa som har tvillingtema över sig.

När är det beräknat?

Välkommen att kika in på min blogg om du får tid över ;)

2010-11-08 @ 22:22:48
URL: http://www.sargitochmp.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0