Enough for now

Då var det dags för ett blogg inlägg igen, för jag har haft fullt upp så den har tyvärr blivit bortglömd. Sen sist jag skrev har jag haft syster yster och lilla Adam på besök, dom kom i torsdags och åkte hem igår morse. Vi har bara umgåtts och myst.. Riktigt trevligt! Det var även trevligt att samlas allihopa hemma hos mamma o äta middag, händer inte allt för ofta tyvärr.

Magen luras med mig hela tiden nu, känns som att det är dags nästan varje dag nu. Antingen så har jag en hel del värkar, kräks eller så känns det som om vattnet ska gå. Men icke sa nicke, här kommer det ingenting, blir tokig snart, vill ha ut dom NU!!!! Var hos bm idag och magen hade växt en centimeter till, helt sjukt hur stor jag är, trodde inte magen kunde töja sig så mycket... Men jag är extremt glad över att jag inte gått upp någonting på resten av kroppen, bakifrån syns det inte ens att jag är gravid, toppen! Själv hade jag gått upp ett kg sen sist så bebisarna har säkert växt, men jag ska göra ultraljud imorron så då vet vi exakt!

Nu är det max 14 dagar kvar tills dom är ute, men jag ska nog försöka få det att komma igång lite tidigare. Varken min kropp eller mitt psyke orkar så mycket mer nu, varje dag känns som en evighet.

Igår hade jag underbara Emelie här som hjälpte mig att få upp alla julgardiner, hon är en riktig vän hon som jag alltid kan räkna med. Tack för att du finns! Annars ser huset förjäkligt ut just nu, grejer över allt, men i helgen då jäklar ska det städas o fixas så det är fint inför Advent!

Idag var jag med mamma o shoppade lite, själv shoppade jag en ny bäddmadrass till sängen! Det var verkligen på tiden att få en ordentlig madrass. Så i natt ska det sovas som fasiken! Hoppas att sambon inte läser detta innan han kommer hem för jag ska ju överraska honom med madrassen, men jag chansar på att han inte gör det... hehe..

Efter bm besöket så hämtade jag tösen och sen har vi gjort pepparkakshus! Det blev lika fint i år igen! Så nu står det så fint i v-rummet och luktar gott :-)


Nehe nu ska jag läsa saga för tösen och natta henne.

Förresten snön har kommit här och jag bara längtar tills jag får ge mig ut och åka snowracer och pulka!!! I helgen kanske :-)

Ha det toppen allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0