Trevlig helg

Då var det bara ett par timmar kvar på denna helg och imorgon börjar vardagen igen. Fast denna vecka blir det bara tre och en halv dags arbete, härligt!

Helgen har varit mycke trevlig, den började med ett långt mysigt samtal hela fredag natten. Sedan har den bestått av mycke umgänge med lilla familjen. Det roligaste av allt var att vi var på busfabriken igår. Jag undrar egentligen vem som tycker att det är mest kul, jag eller Jennie.. haha....

Tyvärr blev tösen magsjuk på vägen hem och var dålig resten av dagen, men då var det tur att pappa var hemma för han klarar det där med kräk bättre än jag. Men imorse var hon fullt frisk igen, så idag har vi spenderat dagen med att kolla in nya stadium och ätit lunch på bron.

Nu ska jag och tösen mysa lite i soffan och ha en lugn söndags kväll så vi orkar med veckan igen.

Mitt nya motto: "En dag i taget med öronen öppna så löser sig det mesta."

Hoppas ni andra har haft en trevlig helg.

Puss

Kommentarer
Postat av: ann

är glad för din skull :-) puss

2010-03-28 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0