My life!

Jag är en vandrande jojjo just nu men så är det, bara att försöka hantera nergångarna.

Hade en mycke spännande dag idag med roliga idéer, tror detta kan bli riktigt bra så nu gäller det att satsa det där lilla extra och ge gärnet! Full fokus på dessa idéer, jobbet och min underbara dotter!

Inombords känner jag mig väldigt ilsken just nu, har insett att jag får fixa detta helt på egen hand och vet ni vad? Det kommer jag göra också, vänta så ska ni få se! Ibland tror man tydligen för bra om folk men detta har fått mig att inse en hel del hur vissa är.

Den som verkligen finns där för mig och som är min stöttepelare i detta är min dotter som får mig att le i alla lägen! Jobbigt att hon lägger sig så tidigt bara... haha!

This is my life and I will make it on my one, you will se!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0