Lycka

Det är en underbar känsla som rusar genom min kropp, jag har så sjukt mycket att vara stolt och nöjd över! Ska bara påminna mig själv att komma ihåg det varje dag och inte glömma bort det viktiga här i livet.

Just nu sitter jag i soffan med en kopp te och är väldigt nöjd över mig själv. Jag bet ihop och hoppade upp på orbitreken och körde järnet sedan blev det både situps och armhävningar, nu ska det sista på magen bort!

Imorgon jobbar man halvdag, så nu sitter jag och funderar på om jag ska ner på stan efteråt eller om jag ska hem och städa efter jobb, men men det märks hur jag gör. Jag måste få tid och packa också för vi ska göra en road trip till skåne på fredag morgon. Ska bli mysigt att få åka iväg med familjen och träffa resten av släkten och vännerna!

Ne nu ska jag fortsätta njuta av min kopp te och min underbara gröna filt =)

Ha en hel härlig kväll!

//Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0