Skåneresa!

Då har man spenderat ett par dagar i skåne hos syster yster, det har varit så trevligt!

Vi åkte ner på onsdagen så vi vär där till onsdag kväll, då blev det middag och mys och prat. På torsdagen (nyårsafton) så åkte vi tjejer och inhandlade nyårsmiddan och fixade lite, hittade en jätte fin jacka till tösen :)
Sedan när vi kom hem så blev det lite vila en stund sen var det dags att piffa till oss och ordna middagen. Kvällen blev trevlig och mysig med middag, sällskapsspel och fyverkerier.

De andra dagarna i skåne har vi hälsat på Jimmys familj, men mest har vi varit hemma hos syster och bara varit. Har varit riktigt skönt att vi inte har stressat upp oss som vi brukar göra när vi är i skåne, att vi ska hinna med alla och allt, utan att vi tog det som det kom denna gång.

Imorse gick vi upp tidigt och åkte hem, skönt att komma hem skapligt, men vi har inte gjort något här hemma som vi skulle när vi kom hem. Istället blev det en riktig slappar dag, men man är ganska slut efter bilresan...

Imorron åker Jimmy och jobbar igen medans jag är ledig tills på torsdag, så skönt med några lediga dagar hemma också! :)

Ne nu ska jag röja efter middagen här hemma.

Syster yster jag hade jätte trevligt hos dig, hoppas verkligen du kommer upp snart!

So long!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tyckte det var jätte mysigt att ha er här o jag lovar att jag ska försöka komma upp snart!! Puss

2010-01-04 @ 20:33:43
URL: http://aekan.blogg.se/
Postat av: Annica

Härligt!!! Puss

2010-01-04 @ 20:40:08
URL: http://headupandfeetsdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0