Förkyld och tankspridd

Då ligger man här igen i tankarnas värld och funderar på hur saker och ting ska bli, vilken väg man kommer välja..
Det kommer visas sig inom kort....jobbigt...

Idag har jag iaf spenderat dagen i sängen och soffan, då jag har varit genomförkyld för Jimmy smittade mig i helgen.. Mycket taskigt... Jag blir faktiskt hemma imorron också då jag känner att det inte har gett sig på något sätt, så man blir helt återställd innan man går tillbaka till jobbet.

Det positiva med att jobba så som jag gör är att jag kan jobba hemifrån när jag är sjuk, så laptopen har praktiskt taget bott i mitt knä idag, börjar bli lite varmt om låren..haha...

Tösen fick vara på dagis idag som vanligt, för hon tycker att det är så tråkigt att vara hemma när mamma är sjuk, dem hade åkt pulka och lekt en massa, så hon hade haft en toppen dag. Det var himla jobbigt att lämna och hämta henne däremot i blåsten och snön, speciellt när man har feber och knappt kan andas... Men inför morgon dagen så slipper jag för då ordnar Jimmy och mor det så jag får kurera mig ordentligt, tror att mamma vill att jag ska komma tillbaka till jobbet..haha...

Låten som har gått på datorn väldigt mycke idag har varit Creed med "one last breath", grymt bra låt och text!

Låt text:

Please come now I think I'm falling
I'm holding to all I think is safe
It seems I found the road to nowhere
And I'm trying to escape
I yelled back when I heard thunder
But I'm down to one last breath
And with it let me say

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinking
That maybe six feet
Ain't so far down

I'm looking down now that it's over
Reflecting on all of my mistakes
I thought I found the road to somewhere
Somewhere in His grace
I cried out heaven save me
But I'm down to one last breath

Sad eyes follow me
But I still believe there's something left for me
So please come stay with me
'Cause I still believe there's something left for you and me

All for today
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0