Back to work

Bloggen är kass igen! Ingen stil funktion what so ever, irreterande! Idag har jag mest legat i sängen och sovit, så nu känner jag mig redo för verkligheten igen och frisk från alla förkylningsbaciller. Ska bli så skönt att jobba igen så man slipper detta tänkande hela tiden, det gör juh bara en knäpp! Jag måste skärpa mig och sluta över analysera allting och bara låta saker va som dom är! Skärpning! Mamma var helt underbar idag som ställde upp och hämtade Jennie på dagis och ordna max mat till mig, ibland är max the shit..haha.. thanx mamma! Låtarna som har spelats idag har varit: Sister Hazel - Your Winter Incubus - Wish You Were Here och låten Echo Imorron blir det jobb och sedan date med vännerna, precis vad jag behöver, lite stress och lite skoj! :) Ne godnatt på er alla! That's all /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0