Analyserande

Där rök sista chansen...

Då har man städat hela huset och tvättat i ren terapi, istället för att bara sitta stilla för då kommer tankarna...

Snart ska jag bege mig hem till mor för färgning av hennes hår och äta middag, även hämta min tös som har varit där sen imorse :)
Blev erbjuden skjuts dit, men det känns som jag behöver en uppfriskande promenad och hörlurarna på hög volym i öronen!

Varför kan inte vi tjejer vara precis som killar och bara rycka på axlarna och säga eh det löser sig eller somna direkt man lägger huvudet på kudden. Ne vi ska vara några jäkla analyserande maskiner som aldrig slutar tänka, hur mycket man än försöker få väck tankarna så kommer de så fint tillbaka direkt man sätter sig ner eller ska sova, så störigt!

Ne nu ska jag bege mig men det kanske kommer en update senare ikväll!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0