Våfflor

Igår hade jag en kanon dag med Pauline! Först så fikade vi nere i staden och pratade en massa strunt, blev en hel del när man inte har träffats på två veckor. Sedan vandrade vi runt och shoppade lite. Jag inhandlade en grå kofta och en färgglad scarf från MQ och ett par baggybyxor i jeans tyg och en rödvit randig tröja från HM. Känns så kul att ha lite nya saker i garderoben. =)

Efter staden så åkte vi hem till Pauline och drack en kopp te och kollade in hennes yra katt som hade blivit kastrerad, han var sååå söt!

Sedan när jag kom hem, så blev det lite städning och sen en soft kväll i soffan till melodifestivalen. Måste säga att det var INGA bra bidrag med igår, jag tyckte att alla kunde åka ut!

Just nu sitter jag och tösen och väntar på att mormor ska ringa då vi ska dit och äta våfflor och mysa lite.


Om jag orkar så kommer det update ikväll!

Ha nu en trevlig alla hjärtans dag alla goa människor!

/Annica

Update:

Då har även denna dagen passerat och helgen är över, helgerna går bara fortare och fortare...

Idag så var jag och tösen hos mormor och åt våfflor, mycket gott då det var länge sen man åt våfflor. Efter det så gick vi ner till bion för mormor och jennie skulle titta på prinsessan och grodan, tösen första bio besök.
Medans dem kollade bio så gick jag och gjorde manikyr, vilket var väldigt skönt, somnade nästan när jag fick hand och arm massage.

Efter det begav jag mig hem till mamma för att hämta Jennie, hon berättade att hon varit på bio och sett en groda och en prinsessa som pussades och dansade och att det var på en jätte stoooor tv... hehe så söt.
Innan vi åkte hem så gick vi ner och matade änderna nere vid ån, dottern stod med mormor mitt bland alla änder medans jag gick undan, tyckte det var lite obehagligt när dem kom så nära...

Sedan när jag och tösen kom hem så slappade vi bara och myste resten av dagen, det är juh ändå alla hjärtans dag...



Ne nu ska jag dricka en kopp te.

/Annica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0