Glad & Lycklig!!

Ibland kommer känslorna bubblandes genom hela kroppen från topp till tå och det är underbart när dessa känslor är positiva och man inser att man har så mycket att vara tacksam för.
Idag har jag verkligen haft denna bubblande känsla, jag har bara tänkt på allt positivt i mitt liv och på alla människor runt omkring som jag älskar och som älskar mig.

Insåg även idag att jag har varit rökfri i 5 veckor och 1 dag, är så stolt över mig själv. Jag som trodde att jag aldrig skulle klara av att sluta röka, men så sant som det är sagt så kan man mer än man tror!



Hittade ett par skit snygga tygskor igår på nätet som jag vill ha, ska definitivt köpa dem och längta efter våren! Nu vill jag bara börja handla vårkläder och få ta på mig kjol och sandaler igen, är så trött på att det ska ta evigheter innan man kommer utanför dörren på grund av alla kläder man måste ta på sig för att inte frysa.


Fast vi har haft fina och roliga stunder i snön med många snöbollskrig, snöänglar och pulkaåkning!

Underbara dottern gör en snöängel i min snöängel!


Jag och min underbara sambo, ute i snön!

/Annica

Kommentarer
Postat av: Maggis

Är också jätte stolt över dig gumman <3 Älskar dig! pusspuss

2010-02-10 @ 19:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0