sydliga breddgrader

Då var arbetsveckan i full rulle och imorron bär det av mot skåne på både jobb och familjeträff! Toppen när man kan kombinera familjen och jobbet, två flugor i en smäll!

Jag letar fortfarande förtvivlat efter snuttefiltar, men det verkar inte finnas några alls, antingen är dom för tunna eller så är det massa konstiga märken såsom hello kitty o annat. Är ju så sjukt trött på hello kitty! Jag får nog försöka hitta tyger och be om hjälp att få dom uppsydda precis så som jag vill ha dom!

Nu börjar det märkas rejält att man väntar tvillingar, det sparkas hej vilt i magen och jag tror att dom pratar med varandra för dom sparkar exakt samtidigt, den ena neråt och den andra uppåt. Känner även att jag börjar växa rejält nu, känns skillnad för varje dag. Men ska jag hinna få två gravidmagar så är det väl dags att börja växa. Helt sjukt att man ska bli så stor, vet inte hur jag ska orka gå runt sen, något framåt tung.. haha..

Men det ska faktiskt bli mysigt att få två bebisar samtidigt, dubbelt så mycke bebis lukt och mys :)

I övrigt i livet så rullar allt på, mannen är iväg och jobbar och jag ska till skåne som sagt. Tösen får även följa med och träffa sina kusiner :) Sen till helgen kommer syster med familj upp och hälsar på och då blir det konsert på temakrogen med "Back from the dead"!! Kommer bli så kul!! Får hålla tummarna bara att syster inte föder innan dess för vi måste gå på detta!! Ones in a lifetime moment!

Nu är det dags att natta tösen så hon orkar leka på dagis imorron innan vi beger oss mot skåne!

Såhär ser mina bebisar ut nu förresten...


Inte så konstigt om det börjar bli trångt..haha


//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0