Söndagstrött

Då var denna helgen nästan över, bara lite söndagsmys kvar!

I helgen har vi haft Jimmys syster med familj på besök och det har varit jätte trevligt! Helgen bestod av lek, babbel, playstation, karneval, badhus och en massa massa bus o mys! En toppen helg med andra ord!
Nu ligger mannen och tösen i soffan och sover, det är kul att vara på badhuset men man blir helt slut.

Magen växer o växer, nu känner jag mig större för varje dag som går. Jag som inte ville bli stor denna gång men det lär jag bli eftersom det är två. Jag kunde tydligen räkna med att gå upp runt 20-25kilo och två magar framåt, usch det kommer verkligen bli hårdträning efteråt!
Fick besök på jobbet i fredags av Kajsa som hade handlat paket till bebisarna, jag blev jätte överraskad. Hon hade köpt två mösser och två bodysar var till bebisarna så söta :) Hon hann först, inte ens jag har köpt något ännu, jag är sån som helst köper i slutet av graviditeten, tycker inte om att köpa massa saker för tidigt. Men fick ju reda på att jag kan föda när som helst från vecka 25 så vi får väl iaf förbereda med bilbarnstolar och sängar, men så mycke mer blir det inte förrens bebisarna tittat fram.

I veckan som kommer blir det arbete på 50% och sedan ska jag försöka tvätta o fixa lite. Ska även mäta väggarna som ska slås upp så vi vet hur mycke material vi behöver köpa. Skulle vara skönt om vi kunde komma igång med renoveringen snart eftersom vi ska måla o fixa fyra rum istället för ett. Men som sagt det blev inte som vi tänkt..hehe..

Ne nu ska jag väcka mannen så han kan åka o hämta hämtmat så vi kan kolla one three hill o äta gott. Sedan blir det soffläge hela kvällen!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0