Här är jag igen!!!

Nu har jag varit så dålig på att uppdatera här, men det har varit mycke nu på sista tiden så jag har inte haft en tanke på bloggen. Men som tur var så kom jag på den idag :)

Semestern var mycket lugn och trevlig, hade svärmor på besök första veckan och syster andra veckan, mys mys! Tyvärr så fick Jennie vattkoppor andra veckan så vi kunde inte göra så mycke, men vi vilade och myste, precis som man ska göra på semestern. Det blev en vecka till hemma för Jennies vattkoppor ville inte riktigt försvinna, men efter den veckan var dom borta och det blev dags för dagis, jobb och verkligheten igen!

Jag var även på ultraljud förra torsdagen och fick då veta att det var två bebisar i magen! Snacka om chock, tror aldrig jag har blivit så chockad i hela mitt liv! Jimmy blev överlycklig direkt, men för mig tog det ett par dagar att sjunka in nyheten, det blev juh mycke som blev förändrat i planeringen.. Men det blir nog bra, mera jobb men ännu mera mys :)

Jag tror att mina fortsatta inlägg kommer handla väldigt mycke om magen, så förbered er på att läsa om min graviditet och vill ni inte det så får ni nog läsa någon annan blogg under hösten..haha

Ne nu blir det lite godis och tv tittande.

Ha det bra gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag vill läsa allt om magen! :) kram

2010-08-04 @ 21:50:57
URL: http://www.viinge.blogspot.com
Postat av: Anonym

grattis vad roligt!!

ska bli spännande och följa magen :)

2010-08-12 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0