Trädgårdsfix

Då var denna helgen över och vardagen börjar imorgon igen!

Helgen har bestått av trädgårdsfix, igår satte vi penseer i balkonglådorna, på framsidan och baksidan. Så det blev så fint så, fast det var väldigt kallt att göra det, då det inte var någon sol alls, men allt går bara man har rätt kläder på sig!

Idag tog vi fram trä möblerna och gjorde i ordning i växthuset, så nu vill jag bara att lådorna ska komma hem som jag ska sätta potatis i, jag har även sått blommor, örter och sallad. Nu jäklar ska jag bli en riktig trädgårds tant med massa blommor och smått o gott! =)

Jag längtar redan tills nästa helg när jag får fortsätta med fixande där ute, hoppas verkligen att det blir ordentligt med sol så vi kan grilla en härlig stek! Mums!

Ne nu ska jag mysa lite med tösen innan hon ska sova sedan är det alla mina bra program idag. Så är det någon som vill mig nått så vet ni var jag är. I soffan med fullt fokus på tv:n =)

Puss/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0