Stolt

Denna dag har varit en bra dag! Jag är så stolt över lilla tösen, hon har kissat på pottan hela 7 sjunger idag! Hon har till och med fått in reflexen att säga till innan att hon är kissnödig. Blir så glad att det äntligen sker, har längtat så! Det roligaste är att hon blir så glad och stolt över sig själv, hon hoppar och klappar händerna och säger att hon är bäst, varje gång det kommer kiss i pottan. Och jag hoppar och håller med! =)

Annars har jag och tösen haft en mysig eftermiddag, vi har bara umgåtts och myst! Detta är nog första kvällen som jag satt och tjatade på henne att hon skulle vara vaken och umgås med mamma men icke sa nicke. Hon ville gå och lägga sig och det gjorde hon också så jag hade inget att säga till om, så söt!

Nu har jag suttit och surfat runt lite och kollat olika sminkningar, hitta massa olika som jag vill testa. Har fått ett riktigt intresse för olika sminkningar så jag står framför spegeln och provar allt möjligt just nu. De sminkningar som lockar mest är de lite mer "vågade" med coola effekter. Vem vet det kanske dyker upp lite bilder här sen på olika sminkningar, om jag nu får till dom så som jag vill =)

Jag är riktigt sugen på att gå och titta på Avatar, många som säger att den är riktigt bra! Kanske kan bli nästa helg när man har lite mer tid över. För denna helg är fullbokad med fix här hemma! Äntligen ska jag börja göra iordning trädgården med massa blommor och möbler och så! Mysigt!

Ha nu en trevlig fredag kväll alla goa människor!

Puss & Kram/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0